سل دی ال
سل دی ال

سل دی ال

Selldl

دانلود گزارش کاربینی رشته حسابداری - دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری


دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

گزارش کاربینی رشته حسابداری در شرکت هواپیمایی

 
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی
 
 
تعداد صفحات: 20
 
فرمت فایل: word قابل ویرایش
 
 

گزارش کاربینی شامل:

  • جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
  • جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
  • توصیف محیط واقعی کار
  • عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
  • وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
  • سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
  • توصیف فرآیند انجام کار
  • تشریح جریان فرآیند کار:
  • ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
  • محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
  • نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها:
  • توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
  • ویژگی‌های جسمانی:
  • ویژگی‌های مهارتی:
  • استعداد های مورد نیاز:
  • توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
  • سختی و پیچیدگی کار:
  • نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
  • نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
  • نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
  • وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
  • تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
  • ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر
 
 
 

دانلود گزارش کاربینی رشته حسابداری - دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان


پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

دانلود پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان با فرمت pptxو 114 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم745 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

 

شرکت بوش در تجهیزات برقی و مهندسی تخصص دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان تجهیزات خودکار است. آنچه که کسب و کارهای وابسته به این گروه را سر پا نگه داشته است، خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات همراه با اینترنت اشیاء و اتوماسیون در سراسر صنایع مختلف است.

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

این شرکت در بخش‌های کسب و کار از قبیل راهکارهای حرکتی، راهکارهای صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز فعالیت دارد. بخش راهکار حرکتی شرکت ۶۰ درصد از کل فروش را به اختصاص داده است در حالیکه فناوری صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز به ترتیب ۹%، ۲۴% و ۷% از کل فروش را دارند.

بازاری که شرکت بوش در آن فعالیت دارد پر از محصولات تقلبی و تولیدکنندگان مختلف است. بازاریاب‌های فروش، تامین‌کنندگان / تولیدکنندگان کوچک و بازارهای خاکستری نیز وجود دارند که روی فعالیت بازیکنان در صنعت تاثیر می‌گذارند.

عملکرد شرکت‌هایی که در صنعت تجهیزات برقی فعالیت می‌کنند به عوامل متنوعی از قبیل دسترسی به زیرساخت، شبکه، هزینه نیروی کار، مقررات دولتی، دسترسی به تامین‌کننده و قدرت چانه‌زنی بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل مشتری در راهبرد بازاریابی شرکت بوش در بخش‌های محصولات مختلف فعالیت دارد. بنابراین گروه‌های مشتری آن از خرده‌فروشان و نیز گروه‌ مشتری بی‌۲بی تشکیل شده اند.

مشتریان خرده‌فروشی در گروه سنی ۲۰ تا ۴۵ سال هستند و اغلب درآمد آنها بالا و متوسط رو به بالا است که اکثر آنها اجناس مصرف‌کننده می‌خرند در حالیکه گروه مشتری بی۲بی از شرکت‌های خودروسازی، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان تشکیل می‌شود.

از راهبردهای فروش شرکت بوش و راهکارهای آن برای افزایش فروش و بالا بردن ارزش سهام این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عرضه محصولات متنوع: معاملات کاری در محصولات اصلی از قبیل ترمز، فرمان، لوازم برقی، خودرو برقی، موتور استارتر و سیستم‌های فرمان؛ سیستم‌های سوختی، ژنراتورها، محصولات صنعتی، فناوری بسته بندی و اجناس مصرف‌کننده؛ و لوازم خانگی، ابزارهای برقی، سیستم‌های امنیتی، محصولات ساخت و ساز و غیره.

شبکه قدرتمند شرکت‌های وابسته: ایجاد محصولات با کمک شرکت‌های وابسته در کشورهای مختلف به این شرکت کمک می‌کند تا در بین رقبا بتواند جایگاه خود را حفظ کرده و در سطح جهانی فعالیت کند. بوش در کشور آلمان ۱۳۳٫۹۷۴ شرکت وابسته، در اروپا ۱۰۲۶۸۰ شرکت، در آمریکا ۴۲۶۲۷ و در آسیا و سایر کشورها ۱۱۰۰۰۰ شرکت وابسته دارد.

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

130 سال پیش رابرت بوش و تیم همکارانش کارگاه مهندسی الکتریکی خود را در اشتوتگارت تاسیس کردند و این آغاز راهی بود که منجر به حضور یکی از برندهای معتبر لوازم برقی خانگی در سطح جهان شد، که کیفیت و نوآوری مشخصه بارز محصولات آن است.

ضمن اینکه تنوع و گرایش به سمت جهانی شدن، از فاکتورهای مهم استراتژی برند بوش برای تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی بوده است. خدمات کارآمد به مشتریان، انتخاب دقیق کارمندان، حضور مناسب در دنیای دیجیتال نیز از دیگر موارد موفقیت برند بوش در روند جهانی شدن بوده است.

در حال حاضر برند نام‌آشنای بوش بر روی بسیاری از لوازم‌خانگی دیده می‌شود. اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، مایکروفر و… ازجمله محصولات پرطرفدار این برند به شمار می‌روند، ضمن اینکه حضور گسترده این برند در صنعت خودروسازی و ارائه لوازم مربوط به وسایل نقلیه، همچنین لوازم صوتی و تصویری نیز از دیگر زمینه‌های مهم تولیدات این برند است.

در این گزارش تلاش می‌کنیم استراتژی‌های برند بوش را در راه جهانی شدن نام تجاری آن روشن کنیم.

 نوآوری برای زندگی است

یکی از شعارهای اصلی برند بوش در زمینه تولیدات خود این است که نوآوری و خلاقیت برای بهبود روند زندگی است و بر همین اساس قدرت خلاقانه این گروه تولیدی نیز بر فناوری متمرکز شده است. استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کاربردی که محصولات این برند را متمایزتر می‌کند و توجه مصرف‌کنندگان جهانی را به سوی آن جلب می‌کند، مطابق با شعار اصلی این نام تجاری پیش می‌روند.

قدرت در نوآوری در کنار دو فاکتور مهم تمرکز بر تنوع محصولات و حضور جهانی باعث شده تیم کارکنان این کمپانی اهداف اساسی گروه تولیدی خود را بشناسند و در راستای آن حرکت کنند. محصولات متنوع برند بوش که در اکثر نقاط جهان شناخته‌شده هستند، دلیل محکمی بر موفقیت این برند در دستیابی به اهداف اساسی آن است.

تاکید بر نوآوری باعث سرمایه‌گذاری درازمدت برند بوش در زمینه توسعه و تحقیق بوده که به طور مداوم در دستور کار تیم تحقیقاتی این شرکت قرار گرفته است.

 فروش کارآمد و خدمات به مشتریان

برند جهانی بوش اهمیت زیادی به رضایت مشتری داده و مشتری‌مداری را شعار خود قرار داده است. این برند معتبر به جای اینکه به مشتریان خاص خود وابسته باشد، سعی دارد از طریق ارائه خدمات مناسب و کافی به مصرف‌کنندگان، مشتریان عام جهانی برای خود پیدا کند و به فروشی کارآمد در این زمینه دست یابد. بر این اساس با شناختن بازارهای جهانی مانند آسیا و آمریکا مصرف‌کنندگان همیشگی خود را پیدا می‌کند. داشتن برنامه‌های بلندمدت و صداقت در زمینه ارائه محصولات نیز ازجمله استراتژی‌های مهم این برند در راستای خدمت به مشتریان است.

 اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر

ازجمله محصولات موفقی که کمپانی بوش ارائه کرده، تولیدات مربوط به قطعات خودرو است که کیفیت و کارآمدی آن‌ها برای مصرف‌کنندگان ثابت‌ شده است. ازجمله اقدامات استراتژیک برند بوش در زمینه تبلیغات محصولات مربوط به خودرو، فرایندی است که طی 30 سال اجرا شده و به برنامه «3معروف است.

این سه «S» نشان‌دهنده سه شعار تجاری این برند است که با حرف «س» (به زبان آلمانی) آغاز می‌شوند. امن‌تر، پاک‌تر و اقتصادی‌تر، عنوان این سه شعار اصلی است که برای محصولات مربوط به اتومبیل برند بوش انتخاب شده و توانسته است سهم قابل‌توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. خصوصا شعار پاک‌تر اشاره به استفاده از فناوری‌های سبز در تولیدات این برند دارد که به‌خودی‌خود می‌تواند شعار تبلیغاتی مهمی محسوب شود.

 اهمیت دادن به نقش همه کارمندان

«چیزهایی هست که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم و چیزهایی نیز هست که ما قدرت انجام آن‌ها را نداریم، زیرا فاقد توانایی و زمان لازم هستیم؛ اما نکته اصلی این است که بتوانیم مردمی را پیدا کنیم که برای ما کار انجام دهند.» این سخن رابرت بوش است که در راستای اهمیت دادن به استخدام کارکنان خود گفته است.

داشتن کارکنان درستکار در مکان‌های مناسب یکی از استراتژی‌های مهمی است که برند بوش آن را دنبال می‌کند. ترویج اعتماد، خلاقیت و تفکر نوآورانه آن چیزی است که این کمپانی در کارمندان خود به وجود می‌آورد و در کنار آن، فراهم کردن یک فضای مناسب کاری نیز ازجمله اقدامات این شرکت برای عملکرد خوب کارمندانش است.

پشتیبانی مداوم و نظارت بر کار کارکنان در راستای همین هدف انجام می‌شود. همچنین این کمپانی به منظور بررسی عملکرد یک‌ساله شرکت به صورت سالانه اقدام به برگزاری جلساتی بین کارمندان و سرپرست‌ها می‌کند تا طی آن پروژه‌های انجام‌شده و میزان دسترسی به آن‌ها مورد دقت و بازبینی قرار بگیرند.

همچنین برگزاری جلساتی هر دو یا سه سال یک‌بار از دیگر اقدامات برند بوش برای شناخت بهتر کارمندان و ارتقای آن‌هاست. در این جلسات کارمندان می‌توانند اهداف و ایده‌های خود را با مدیران ارشد شرکت در میان بگذارند و از این منظر نیز نقاط قوت آن‌ها شناخته می‌شود.

 فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش

حضور برند بوش در رسانه‌های اجتماعی نیز تامل‌برانگیز است. این شرکت با ارزیابی که از برخورد کاربران اجتماعی خود دارد، به استراتژی‌های بازاریابی خود جهت می‌دهد. برای مثال صفحه اجتماعی فیس‌بوک، یکی از انتخاب‌های این برند، جهت انجام فعالیت‌های تبلیغات اینترنتی است.

همچنین وب‌سایت اصلی این کمپانی نیز یکی دیگر از ابزارهای اینترنتی این برند است. طبق آمارهای گرفته‌شده، در سال 2011 وب‌سایت این شرکت 46 هزار بازدیدکننده داشت و 3500 نفر نیز در آن ثبت‌نام کرده بودند، اما صفحه اجتماعی فیس‌بوک این برند در همان سال حدود 4 هزار طرفدار داشت و این آمار نشان می‌دهد که کاربران اینترنتی برند بوش در صفحه فیس‌بوک آن حضور جدی‌تری دارند.

بر همین اساس، بوش فیس‌بوک را به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار به منظور بررسی و ارزیابی علایق و نظرات مصرف‌کنندگان خود انتخاب کرد و سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را روی آن انجام داد.

برند بوش از طریق نظارت بر مخاطبان اجتماعی خود در فیس‌بوک و ایجاد تعامل با آن‌ها، قادر به شناخت بهتر مصرف‌کنندگان خود شد. این بازخورد در نوع ارائه محصولات این کمپانی تاثیر چشم‌گیری دارد.

 تمرکز بر طراحی مناسب

آنچه در شناساندن یک محصول جدید و معرفی آن به مردم مهم است، نوع طرحی است که از آن ارائه می‌شود. بر همین اساس، یکی از راهکارهای مهم برند بوش در معرفی محصولاتش طراحی دقیق و منحصربه‌فردی است که از تصویر آن محصول دارد. بر این اساس می‌توان گفت شعار نوآوری، تنها در کیفیت محصولات این شرکت کاربرد ندارد، بلکه در طراحی تبلیغات تصویری آن نیز بسیار کارآمد است.

ارائه تصویری که قابل‌توجه باشد و در عین حال بتواند با مخاطب وارد تعامل شود، از اهداف اساسی تیم طراحی بازاریابی برند بوش است. به منظور رسیدن به این هدف نیز استفاده از برنامه‌های دقیق نرم‌افزاری که مطابق با فناوری‌های جدید هستند، در دستور کار طراحان این برند قرار دارد.

آنچه در یک تبلیغ تصویری مهم است، اثری است که کلمات و تصاویر بر ذهن مخاطب می‌گذارند و برند بوش نیز به دنبال اثرگذاری مثبت بر مخاطبان دیداری خود است و به همین دلیل نیز تمرکز عمده‌ای را بر طراحی مناسب تبلیغات خود پیاده می‌کند.

فهرست

معرفی شرکت بوش

حوزه‌های فعالیت شرکت بوش

تاریخچه شرکت بوش

چشم انداز شرکت بوش

ماموریت شرکت بوش

مدیریت دانش در شرکت بوش

انتقال دانش در شرکت بوش

کارگاه‌های انتقال دانش خبرگان بازنشسته در اشتوتگارت

اهمیت مدیریت دانش در بوش

نقشه دانش در بوش

فرهنگ مدیریت دانش در بوش

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

فروش کارآمد و خدمات به مشتریان

اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر

اهمیت دادن به نقش همه کارمندان

فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش

راهبردبازاریابی و فروش امپراطوری بوش

دلایل موفقیت شرکت بوش

محصولات شرکت بوش

آمیخته بازاریابی در شرکت بوش

ماتریسBCG  درشرکت بوش 

چارچوب VRIO

استراتژی بازاریابی بوش

  مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی بوش

ارزش ویژه برند بوش

تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی بوش

تجزیه و تحلیل بازار بوش

تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط

تجزیه و تحلیل بازاریابی Bosch 5C(5C-Marketing)

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه شده دیوار های شمع درجا، دیوار های دیافراگم، دیوارهای جدا کننده قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مقاله ترجمه شده دیوار های شمع درجا، دیوار های دیافراگم، دیوارهای جدا کننده قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده دیوار های شمع درجا ، دیوار های دیافراگم ، دیوارهای جدا کننده قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود مقاله ترجمه شده دیوار های شمع درجا، دیوار های دیافراگم، دیوارهای جدا کننده قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

دیوار های شمع درجا 
دیوار های دیافراگم 
دیوارهای جدا کننده
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 4669 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62

مقاله ترجمه شده دیوار های شمع درجا ، دیوار های دیافراگم ، دیوارهای جدا کننده   قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

دیوارهای جدا کننده

1.دیوارهای شمع درجا

دیوارهای شمع درجا با استحکام بالا و تغییر شکل پایین مشخص می شوند. آنها برای اهداف ساختمانی دائمی و موقتی پابرجا هستند. دیوارهای شمع درجا ابتدا به عنوان دیوارهای حائل مورد استفاده قرار می گیرند تا خاکبرداری آزاد را فراهم کنند. زمانی که دگردیسی دیوار پایین یا آب پذیر ( به عنوان مثال جلوی ساختمان های مجاور ) حداقل برای اهداف ساختمانی موقتی ( به عنوان مثال وقتی که فاز برنامه ریزی شده از خاکبرداری زیر جدول آب های زیر زمینی است ) مورد نیاز هستند ( شکل 1). دیوارهای شمع درجا در ساختمان شفت یا ثبات دائمی شیب بیشترین کاربردهای اساسی هستند. از آنجا که دیوارهای جدا کننده خودشان در زمینه ی مهندسی هیدرولیک قرار دارند و به عنوان محافظت از آب های زیر زمینی در بخش کمکی اندازه گیری می شود. دیوارهای شمع درجا بطور کلی به عنوان عناصر عمودی ساخته می شوند؛ با این حال می توانند بطور عمودی مورب شوند (شکل2).

دانلود مقاله ترجمه شده دیوار های شمع درجا، دیوار های دیافراگم، دیوارهای جدا کننده قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه


بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

هدف از این پایان نامه بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات175
حجم212 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیعلوم سیاسی

توضیحات کامل

این پایان نامه در مورد بحران سوریه و با عنوان بررسی نقش قدرت های منطقه بر تحولات سوریه می باشد.
 

 

از آغاز سال 2011، خاورمیانه و شمال آفریقا شاهد تحولات اساسی و آبستن تغییرات جدی بوده است. در پی جنبش های مردمی و تحولات جدید در خاورمیانه و شمال آفریقا بسیاری از نظام های سیاسی و نظم منطقه ای تغییر یافته و الگو های مختلفی از تحولات در کشورهای مختلف رخ داده است که تفاوت های زیادی با هم داشته اند. در میان وضعیت سوریه با تمام کشورهای دیگر متفاوت است.

 

 

 

در خصوص شکل گیری بحران سوریه مشخص گردید که اعتراضات این کشور در ابتدا عمدتاً خودانگیخته، خودجوش و الهام گرفتن از سایر انقلاب ها بود و به نظر می رسید که هیچ سازمان کنترل کننده ای یا رهبران شناخته شده ای وجود نداشته باشد و حتی کانون ایدئولوژیکی اپوزیسیون نیز فراتر از شعارهایی که خواهان پایان سرکوب و فساد است، نامشخص بود. همچنین مرکز ثقل اعتراضات به شکل عمده در مناطق حاشیه‎ای، پیرامونی و شهرهای کوچک سوریه برای مبارزه با فساد، انجام اصلاحات و کسب آزادی بوده است. اگر چه اعتراضات مردم به دلیل وادار کردن نظام به اصلاحات داشت به نتایج قابل قبول می رسید اما به تدریج و با نقش آفرینی کشورهای خارجی، این وضعیت در سوریه تغییر پیدا کرد به گونه ای که با حمایت های مالی، لجستیکی و تسلیحاتی بازیگران منطقه از جمله ترکیه، عربستان و قطر از مخالفان نظام و هچنین با ورود اسلحه از کشورهای مجاور و تجهیز و تسلیح معارضین سوری به تدریج بر اعتراضات خشونت آمیز تشدید می شد.

 

 

 


     بدون تردید سوریه با توجه به موقعیت استراتژیک و ژئواستراتژیک خود همواره در طول تاریخ کانون توجه کشورهای بزرگ و استعمارگر بوده و بحران کنونی آن که از مارس 2011 شکل گرفت؛ سبب شده است که بسیاری از بازیگران بین المللی را به سمت و سوی خود سوق دهد. بازیگران فعال در بحران سوریه سعی دارند که با بهره برداری از حوادث خونین جاری در سوریه اهداف و خواسته‌های مورد نظر خود را در این کشور محقق سازند. علاوه بر آن طی سالهای اخیر قطب های قدرت منطقه ای در خاورمیانه شکل گرفته که قدرت و نفوذ آن‌ها در طول زمان و بر اساس رویدادهای منطقه ای و بین المللی با تغییر و تحول همراه بوده است. در این ارتباط، می‌توان به مثلث قدرت ایران، ترکیه و عربستان اشاره کرد که هر یک از این بازیگران در پی آن هستند که از اتفاقات پیش آمده در منطقه بهترین استفاده را نموده و تحولات را به سمت و سوی منافع ملی خود جهت دهند. در مورد بازیگران منطقه ای فعال در پرونده سوریه علاوه بر ایران، ترکیه و عربستان، قطر نیز سعی کرده است که در پرونده مربوط به بحران سوریه نقش فعال داشته باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب


فصل اول : کلیات تحقیق
1-1-    طرح و تبیین موضوع                     1
1-2-    اهمیت و ضرورت تحقیق              2
1-3-    سوال اصلی تحقیق                        2
1-4-    فرضیه اصلی تحقیق                      3
1-5-    تعریف مفاهیم و اصطلاحات تحقیق            3
1-5-1- قدرت منطقه ای           3
1-5-2-  بحران          3
1-5-3-  موازنه قدرت                 3
1-5-4- ژئوپلیتیک                      4
1-5-5- بیداری اسلامی             4
1-6-    سوابق تحقیق               4
1-7-    متغیرهای تحقیق        6
1-8-    روش تحقیق                 6
1-9-    موانع و محدودیت های تحقیق                    6
1-10-    سازماندهی تحقیق                        6

 

 


فصل دوم : چارچوب نظری 
2-1- مقدمه               9 
2-2- تاریخچه موازنه قدرت                      10
3-2-  شیوه های تامین و حفظ موازنۀ قدرت        11
4-2- رویکردهای نظری به موازنه قدرت                 13
2-4-1- نظریه کلاسیک واقع گرا           13
2-4-2- تلقی نو واقع گرایانه از توازن قوا               15
2-5- موازنه قوا و مطالعات منطقه ای                      20
2-6- نقش مؤلفه های ژئوپلیتیکی در موازنه منطقه ای         21
2-7-  نظم های منطقه ای                       22
2-7-1- تعریف منطقه             22
2-7-2- ساختار نظام های منطقه ای                      22
2-7-3- ساختار نظام موازنه قدرت در منطقه خاورمیانه       24
2-7-4- ائتلاف ها و محورهای منطقه ای               25

 

 


فصل سوم : کالبد شکافی تحولات سوریه

3-1- ژئوپلیتیک سوریه           28
3-2-  سیری در تحولات سیاسی سوریه                 30
3-3- چگونگی شکل گیری بحران سوریه               35
3-4- سطوح تحلیل بحران سوریه           39
3-4-1- سطح تحلیل داخلی                   39
3-4-1-1- شکاف مذهبی- طایفه ای                      39
3-4-1-2- شکاف سیاسی       40
3-4-1-3- شکاف اقتصادی                      40
3-4-2-    سطح تحلیل فرامنطقه ای        41
3-4-3- سطح تحلیل منطقه‎ای              44

 

 

 

فصل چهارم: واکاوی نقش ترکیه، عربستان سعودی و قطر در بحران سوریه

بخش اول: نقش ترکیه در بحران سوریه
4-1- مقدمه              48
4-2- روابط ترکیه و سوریه در دوران معاصر          49
4-3- عوامل اختلاف انگیز در روابط ترکیه و سوریه              51
4-3-1- اختلاف ارضی بر سر استان هاتای             51
4-3-2- مسأله تقسیم آب       52
4-3-3- مسأله کردها               53
4-4- تحولی کوتاه در روابط دو کشور                      55
4-5- نگاه دوباره ترکیه به خاورمیانه                       56
4-6- رویکرد سیاست خارجی ترکیه در قبال بحران سوریه                    57
4-6-1- مرحله ی اول؛ نصحیت و ارشاد                  58
4-6-2- مرحله ی دوم؛ تهدید و فشار                      58
4-7-  دلایل تغییر رویکرد سیاست خارجی ترکیه در قبال تحولات سوریه          62
4-7-1- توجه به منافع ملی                     62
4-7-2- ایفای نقش رهبری                     63
4-7-3- ایجاد تغییر در موازنه ی منطقه ای          64
4-8- چالش ها و فرصت های ترکیه نسبت به رویکرد خود در تحولات سوریه   66
بخش دوم: نقش عربستان سعودی در بحران سوریه
4-9- روابط عربستان سعودی و سوریه                    70
4-10- رویکرد سیاست خارجی عربستان سعودی در قبال بحران سوریه             70
4-11- رویکرد تهاجمی به نظام وحمایت از معارضین           72
4-12- دلایل اتخاذ رویکرد تهاجمی عربستان در قبال تحولات سوریه                  75
4-12-1- رقابت های منطقه ای و بین المللی، عربستان و سوریه         75
4-12-2- اختلافات ایدئولوژیکی: تقابل مقاومت با محافظه‌کاری عربی                  76
4-12-3-  نزدیکی استراتژیک سوریه با ایران        77
4-12-4- رقابت با ایران و تغییر در موازنۀ قدرت منطقه ای                  79    
4-13- چالش ها و فرصت های عربستان سعودی نسبت به رویکرد خود در تحولات سوریه              81
بخش سوم: نقش قطر در بحران سوریه
4-14- کوچکِ بلند پرواز         84
4-15- رویکرد سیاست خارجی قطر در قبال بحران سوریه                    85
4-16- سازوکارهای قطر در بحران سوریه               87
4-16-1- منابع مالی                87
4-16-2- شبکه الجزیره          88
4-16-3- دخالت های نظامی                 89
4-17- چالش ها و فرصت های قطر نسبت به رویکرد خود در تحولات سوریه   91
4-18- نتیجه گیری                 92

 

 

فصل پنجم: نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران سوریه

5-1-  مقدمه           94
5-2- روابط ایران و سوریه                       95
5-3-  اهمیت نقش ایران در بحران سوریه            98
5-4- رویکرد ایران در قبال بحران سوریه           100
5-5- دلایل حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه       103
5-6- چالش ها و فرصت های ایران نسبت به رویکرد خود در تحولات سوریه                  108
5-7- نتیجه گیری               110
یافته ها و نتیجه گیری          111

 


منابع و مآخذ         117
منابع فارسی          117
منابع عربی            122
منابع انگلیسی                        123
چکیده انگلیسی                     124 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت ارزشیابی اموزشی و الگوهای آن


پاورپوینت ارزشیابی اموزشی و الگوهای آن

دانلود پاورپوینت ارزشیابی اموزشی و الگوهای آن جهت رشته روان شناسی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم144 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارزشیابی اموزشی و الگوهای آن جهت رشته روان شناسی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


 برای فعالیت های اموزشی بیش از 50 الگوی ارزشیابی اموزشی بدست امده است. علت این تنوع ان است که برخی از این الگو ها از دیدگاه های متفاوت به ارزشیابی اموزشی پرداخته اند. ارزشیابی اموزشی به فرایند تعیین، تهیه و گرداوری داده ها به منظور قضاوت درباره پدیده های اموزشی جهت بهبود آنها

 

 

 

فهرست مطالب
الگو های ارزیابی
الگو
الگو های ارزشیابی و دسته بندی انها
دسته بندی الگوها توسط مرکز مظالعات ارزیابی دانشگاه کالیفرنیا
دسته بندی الگوها توسط ورتن و ساندرز (1987)
سه الگوهای اصلی و کاربردی 
الگوی ارزشیابی تحقق هدف ها )یا الگوی هدف گرا یا الگوی تایلر)
مفروضات (فرض ها) الگو ارزشیابی تحقق هدف ها
اهداف برنامه درسی از سه منبع مشخص می شود:
روش مورد استفاده در الگو ارزشیابی تحقق هدف ها
 به چه سوالاتی پاسخ می دهد و نمی دهد(الگو ارزشیابی تحقق هدف ها
مفروضات الگوی ارزشیابی تحقق هدف ها
 الگو ارزشیابی تحقق هدف ها
Cipp یا cippoo از مجموعه الگوهای دسته مدیریت گرا (تصمیم گرا)
فرایند ارزیابی الگوی سیپ
ارزیابی زمینه
ارزشیابی درونداد
ارزیابی فرایند
ارزشیابی نتایج 
الگوی اعتبار سنجی از دسته الگو مبتنی بر نظر خبرگان
اهداف الگوی اعتبارسنجی
و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود